שוברים שוק • איך לרהט את הבית במחיר של חדר

    אבי יעקב 2 Comment on שוברים שוק • איך לרהט את הבית במחיר של חדר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רכישת רהיטים לבית היא לא משימה פשוטה אם מחפשים ריהוט איכותי, יפה, ייחודי ועמיד לאורך שנים שאינו קורע את הכיס. ידוע שרהיטים שווים באמת הם יקרים מאוד, אך מי שרכש ריהוט זול בחייו לבטח גילה שרהיטים זולים הם לרוב באיכות נמוכה ומחזיקים שנה שנתיים במקרה הטוב לפני שהם נשברים או מאבדים את יופיים.

    "דנדש", הרשת הגדולה בישראל לריהוט עודפים ויד שנייה, עונה בדיוק על הדילמה הצרכנית הזו. מדובר ברשת ייחודית בישראל המציעה מאות פריטי ריהוט יד שנייה איכותיים, מעוצבים, ומיוחדים – כולם במצב מעולה ובמחירים טובים – בקיצור, חנות כזו לא תמצאו.

    דנדש – חנות עם סידור מלא

    הרשת נוסדה במטרה להביא לצרכנים הישראליים את הטרנד החם ביותר היום בתחום הצרכנות בעולם – ריהוט הבית בפריטי יד שנייה איכותיים וקלאסיים במצב מעולה. סניף הדגל הראשון של הרשת שוכן במיקום מרכזי ונגיש מול קניון איילון. במתחם החנות הענק והממוזג, הפרוס על שטח של 550 מ"ר, תמצאו ריהוט לכל חדרי הבית, כלי בית, פריטי אספנות ומוצרי נוי שנאספו מהארץ ומהעולם. לא מדובר בשוק פשפשים ובטח שלא בפריטים חבוטים ומרופטים, בדומה לחלק מהרהיטים הנמכרים בלוחות היד השנייה באינטרנט, למשל. כל המוצרים בחנות עברו בדיקה של צוות החנות, המבטיחים שכל המוצרים בחנות הם במצב מעולה.

    כל פריט שנמכר בדנדש הוא אחד ויחיד, וסביר שלא תמצאו פריט זהה בשום חנות אחרת בישראל, בוודאי לא במחיר זהה. המלאי בדנדש מתחדש מדי יום ובכל ביקור בחנות תמצאו פריטים חדשים שלא היו שם בביקורכם הקודם, כך שמומלץ מאוד לפקוד את החנות בהזדמנויות שונות ואפילו באופן קבוע. לקנייני הבית של רשת דנדש עקרונות מאוד ברורים וכשהם רוכשים פריטי ריהוט למכירה ברשת הם מקפידים על איכותם, יופיים וייחודם וכמובן על מחירם, כדי לאפשר ללקוח ליהנות מחוויית רכישה ייחודית שתמשיך לגרום הנאה עוד זמן רב.

    דנדש

    תפיסת השירות של דנדש

    דיברנו הרבה על המוצרים של דנדש ועוד לא הזכרנו את השירות. ב"דנדש" דואגים שחוויית הרכישה תהיה איכותית לא פחות מהרהיט עצמו. לצוות המקצועי של רשת דנדש, שנבחר בקפידה, ידע מקצועי וניסיון רב בריהוט ובעיצוב הבית. הצוות האדיב עומד לרשות הלקוחות לאורך הביקור בחנות כדי לענות לשאלות ולספק עצות מקצועיות, ומסייע ללקוח לנהל את הרכישה באופן מושכל ורציני. הרשת מספקת גם שירות הובלה עד הבית, מכבדת כרטיסי האשראי ומאפשרת פריסה לתשלומים.

    ב"דנדש" מבינים שריהוט הבית הוא חוויה של 360 מעלות, ושכמו שרהיטים חדשים נכנסים הביתה ישנם לעיתים כאלה שעושים את הדרך ההפוכה – מהבית החוצה. הרשת מעמידה שירותי קניינות ללקוחות שמעוניינים להיפטר מריהוט ביתי במסגרתו היא מבצעת הערכות תמחור, רכישה ופינוי הריהוט מבית המוכר. במילים אחרות, אם הרהיטים שלכם במצב טוב ויש להם ביקוש, ב"דנדש" עשויים לרכוש אותם ולפנות אותם מהדירה שלכם (רק מעל 3 פריטים).

    'דנדש', היא הפתרון המושלם לזוגות צעירים, לבעלי משפחות ולבעלי דירות למגורים, להשקעה או להשכרה, עם מבחר עצום של ריהוט איכותי וייחודי בכל הסגנונות.

    "דנדש" היא רשת ייחודית שאין שנייה לה בישראל המספקת חוויה אחרת של רכישת ריהוט לבית. שבו חוויית הגילוי והמציאה חוברת להנאה שברכישת פריט ריהוט יחודי מעוצב ואיכותי במחיר ידידותי ועם הובלה עד פתח הבית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שלום רב .. אשמח אם תיצרו עימי קשר .. יש לי סלון של שאטו דאקס שברצוני למכור לפנות

    2. 1

      אני מחפסת מזנון מתחת לטלוויזיה ענתיק וגם מזנון שיהיה ארוך…..